REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím nebo odevzdat osobně v provozovně prodávajícího).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.izolace-superfoil.cz
Provozovatel:
THIRD SOLUTION s.r.o.1.května 78/180Ostrava – Polanka n. Odrou, 725 25IČ: 06239641Adresa provozovny:
Keramická 703/31Ostrava – Hrušov, 711 00Telefon: 605 422 882E-mail: obchod@superfoil.czSpotřebitel (kupující):
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace):
Dne ……………………………… jsem vytvořil/a objednávku produktu: …………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zakoupené zboží vykazuje tyto vady: (Zde je třeba vadu podrobně popsat.)
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (Nehodící seškrtněte):
a) Výměnou zboží za nové
b) Vrácením peněz ve výši původní ceny produktu
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
1. Datum objednání: ……………………….. / datum obdržení: ……………………………..
2. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány
a) na dobírku
b) bankovním převodem
a budou navráceny zpět bankovním převodem na účet číslo:
3. Jméno a příjmení spotřebitele:
4. Adresa spotřebitele:
5. Telefon:
6. E-mail:
V ……………………………………………………………….
Dne ……………………………….
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele, podpis
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č.: …………………………………
Obecná poučení k uplatnění reklamace:
Kupující je povinen předložit doklad o zakoupení zboží.
Kupující nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a kupující, dohodli snížení ceny.
Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě.
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Vyprší-li zákonná lhůta, kupujícímu se přiznávají stejná práva jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.